Syurga Langit Saya πŸ’–
Syurga Langit Saya πŸƒ
refresh profile follow



Hello,Welcome to my life,feel free to be here !πŸ™†

Btw,inside here is another side of me,so shhh πŸ™Š

Instagram : the.sarahrashid 🍹




Disaat Sendiri-Dear Jawi


Hei pujaan hati?


Apa khabarmu..ku harap kau baik-baik saja.
.
.
.
.

dah bertahun-tahun berlalu..tapi rasa suka dengan rindu tak pernah padam.
kenapa eh?Guna bomoh siam ke?
Jawi,rindunyaaa....ye memang ada A tapi tapi tapi entahlah..
aku pun tak rasa A serius dengan aku.
dulu aku pernah contact kau...last thing kau cakap...kalau ada jodoh adalah..
serius sedih dengar....
but then,
bulan lepas aku stalk ig kau....dah ada "A love" bagai...watehelll....😠😠😒😒😒😒
dah lama tak berblog ni tapi aku tak tau nah hilangkan macam mana...haha...takkan nak menulis dalam buku lak 😭
Tolonglah ya Allah..andai tak pernah dan tak akan tertulis akan adanya jodoh dengan dia...tolong padam dan hapuskan perasaan ini.

Sakit tanggung sorang-sorang.
tolong la lumpuhkan perasaan dekat kau..sakitnyaaa rindu hahaha
Image result for sad quotes for him
But the best part of loving you is to get to know you.
Aku ingat setiap kali lalu sebelah,mesti kau curi pandang ecehh macam la sis tak perasaan...pastu senyum..comelnya haha
dulu
 selalu pergi koop sebab nak tengok kau....selalu lalu depan kelas kau sebab nak suruh kau tengok aku..selalu duduk depan kiosk so boleh usha..selalu lalu library so boleh selisih...selalu lalu tangga form six sebab boleh nampak kau..nampak kau dari jauh buat buat tak nampak....pastu dah dekat....haaaha....senyum kambing kau..hahahahahahhahahaahahah =(
Aku taktau lagi 2 tahun macam mana,lagi 5 tahun ? lagi 10 ? 20?
Itu pun kalau masih ada.Rindu lahhhhhhhh..
Sis rindulah dekat orang yang tak ingat dekat sis !!!!!!!!
Please jawi..ingat aku selalu..dalam tidur dan jaga kau.
Aku ada.
.
.
SENTIASA
dan ingat...dulu aku perempuan yang sayang kau...tapi kau tak heran...


Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: