Syurga Langit Saya πŸ’–
Syurga Langit Saya πŸƒ
refresh profile follow



Hello,Welcome to my life,feel free to be here !πŸ™†

Btw,inside here is another side of me,so shhh πŸ™Š

Instagram : the.sarahrashid 🍹




In front of our gate?


Life.
Aku sekarang dah start rasa yang aku patut ada banyak plan dalam hidup aku.

Atleast bila plan A aku tak jadi aku still ade plan B,C ,D and so on.Always have a backup plan.

Misalnya aku tak dapat kerja nanti.Aku nak buat bussiness.
Bussiness yang aku usha sekarang bukak kedai makan.Kecik kecik dulu.Slow and steady.
Hmm Kalau plan tu pun tak jadi aku nak kerja dekat syarikat2 biasa2 ni dulu.Kerani ke.
Ok la tu pelan2 kayuh.Mana tau dapat anak boss ke  boss ke? eh ??  hihi  kita tak tau kan.


Pastu kalau still susah jugak main saham jelah? Hm jadi mak orang ke... Okey tak? hahahahah
Merepek.Meraban.
Takpelah , papehal pun sekarang belajar dulu betul2.Siapa tau kan? rzeki masing2 ο™ˆο’•
Doakan result sem ni cemerlang dunia akhirat.Amiiiiin ο’«




Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: