Syurga Langit Saya πŸ’–
Syurga Langit Saya πŸƒ
refresh profile follow



Hello,Welcome to my life,feel free to be here !πŸ™†

Btw,inside here is another side of me,so shhh πŸ™Š

Instagram : the.sarahrashid 🍹




Makin


Makin tua ni

Aku rasa dah takleh gurau lah.
Semua isu dah jadi isu besar.
Benda kecik dah jadi mcm isu rasuah negara.

Makin lama

Hati aku makin sakit
Makin banyak benda menguji
Makin kuat hubungan dinilai.
Kawan kawan semua jadi pengadil

Aku rasa ni semua kifarah.
Benda yang dulu aku buat terjadi balik.
Aku tak tau sama ada aku kena kuat atau berhenti tengah jalan.
Kalau berhenti adakah bermakna aku gagal?

Biar tuhan menentukan.
Allah berikan lah aku kekuatan.
Untuk tetap bertahan.

😢😢😢 tak kuat ya Tuhan.

Semoga rancang Allah melebihi semua perancangan manusia.
Dan perancangan dia lah yang sebaik-baiknya.



Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: