Syurga Langit Saya πŸ’–
Syurga Langit Saya πŸƒ
refresh profile follow



Hello,Welcome to my life,feel free to be here !πŸ™†

Btw,inside here is another side of me,so shhh πŸ™Š

Instagram : the.sarahrashid 🍹




Dear mamee



Dear mamee yang sekarang dekat luar tengah menyendiri.
Mamee
Saya takut awk pergi tinggalkan saya 😭
Saya takut sangat.Saya sayang awk.Terlampau sayang awk.Saya tak nak awak pergi.Dah tiga minggu mami sakit.Taknak minum gurau macam biasa.
Doktor kata ami sakit buah pinggang membengkak and kencing manis.
Dengar macam kelakar kan? Tapi tak.
Kalau manusia teknologi dah advance,70% peluang untuk hidup kalau rajin buat dialysis makan ubat,operation.
Tapi mamee kucing 😒
Kalau makan ubat berapa lama je? Ubat tu pun untuk tahan sakit bukan menyembuhkan.
Mamee saya rindu awak sekarang.Rindu nak tido satu katil dengan ami.Ami kat mana? Rindu perut ami , rindu ekor ami,telinga 😒
Mamee saya sayang mamee.Saya tak bersedia kalau ami takde.8 tahun bukan tempoh yang pendek.Walaupun kucing tapi rasa ami macam part of family dah.Tolonglah ami sihat balik.Dont die.I love you baby
Be with me forever.

Dengan siapa lagi saya nak marah,nangis,happy,mengadu?
Im just happy to have you.
Saya belajar untuk bersama awak bukan untuk hidup tanpa awk.😭
Mamee saya rindu.


Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: